ورژن جدید مرورگر گوگل کروم Google Chrome v33.0.1750.154

Google Chrome یک مرورگر قدرتمند و سریع برای باز کردن صفحات می باشد. برای رفتن به صحات مختلف در دنیای بزرگ اینترنت نیازمند یک مرورگر خود با سرعت بالا و امنیت بالا هستید همه ما برای وصل شدن به اینترنت از مرورگر های مختلفی استفاده می کنیم مثلا فایرفاکس، اپرا و بسیاری از مرورگرهای دیگر ولی میگردید تا بهترین مرورگر را انتخاب کنیم تا به راحتی و با خیال راحت به گشت و گذار در فضای مجازی فعالیت کنیم.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .

 

در این پست نسخه جدید مرورگر گوگل کروم را آماده کرده ایم اکثر شما این مرورگر قدرتمند را می شناسید و یا حتی با این مرورگر هم کار کرده باشید.  مرورگر گوگل کروم بر خلاف دیگر مرورگرها سرعت بالا و امنیت بالایی دارد همین ویژگی باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. شما می توانید به این مرورگر قدرتمند اعتماد کرده و با خیالی راحت توسط این نرم افزار در فضای اینترنت به گشت و گذار و کار بپردازید.

از ویژگی های مرورگر (Google Chrome v33.0.1750.154) می توان به جلوگیری از تبلیغات اینترنتی (popup)، سرعت بالا، امنیت بسیار بالا و . . . اشاره نمود. هم اکنون می توانید ورژن جدید مرورگر گوگل کروم را از سایت اپ دی دریافت نمایید.